International Jew (یهود بین الملل) 7

ساخت وبلاگ

یک ابر سرمایه داری ای وجود دارد که با این توهم که طلا، ثروت است به طور تمام و کمال پشتیبانی می شود.

ابر دولتی وجود دارد که با هیچ دولتی هم پیمان نیست، ابر دولتی که از همه ی دولت ها مستقل است و تاکنون دستانش را در همه ی دولت ها دارد.

نژادی وجود دارد، گروهی از بشر، که تاکنون گروهی خوشایند نبوده اند و در رساندن خودش به قدرتی که مغرورترین نژاد غیر یهودی هم (نه حتی روم در پرغرورترین دوران خود) هرگز ادعای آن را نکرده است، موفق بوده است.

این موضوع که پیش از هر چیز تا وقتی مشکل یک دولت ابر سرمایه دار بین المللی پا برجاست، مطالبات نیروی کار، مطالبات دستمزد و مطالبات ملت به کرسی نمی تواند بنشیند، هر روز بیشتر و بیشتر به اعتقاد راسخ مردم در سرتاسر دنیا تبدیل می شود.

یک مثل قدیمی می گوید که"همه ی غنایم از آن فاتح است".و تا حدی این صحیح است که اگر همه ی این قدرت کنترل توسط چند مرد از نژادی که مدت ها مورد حقارت بوده است، به دست آمده و نگه داشته شده است، به این دلیل است که یا آنها ابرمرد (سوپرمن) هایی هستند و مقاومت بیهوده استیا آن که آنها مردانی معمولی هستند که بقیه ی جهان به آنها اجازه داده اند تا به سطحی خطرناک و ناحق از قدرت دست یابند.

اگر یهودیان ابر مرد (سوپرمن) نباشند، غیریهودیان خود را برای آن چه که رخ داده سرزنش خواهند کرد و آنها می توانند به دنبال تصحیح در تحقیق جدیدی از این وضعیت و بازرسی منصفانه ای از این تجارب در دیگر کشورها باشند.

(پایان بخش اول کتاب)

منبع ترجمه: کتاب یهود بین الملل نوشته هنری فورد-The International Jew BY Henry Ford

ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران...
ما را در سایت ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وب نگار webnegar بازدید : 454 تاريخ : دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت: 0:44