فرقه شیطانی فالون دافا یا فالون گنگ

ساخت وبلاگ

گفته می‌شود این فرقه به جهت فراهم ساختن مراکزی با امنیت بالا، املاک خریداری شده را با امکانات فراوانی تجهیز می کند و ارزش این املاک نزدیک به دو برابر افزایش می‌یابد. ارزش دقیق مایملک لی هونگ‌زی در نقاط مختلف دنیا مشخص نیست ولی آنچه که مسلم است وی در ایالات متحده به عنوان حامی فرقه یک مولتی میلیونر به حساب می‌آید. این مسلماً برای فردی که گفته می‌شود سابقاً در قسمت موسیقی ارتش چین بوده و پرومپت می‌نواخته زندگی بسیار مرفهی است و نشاندهنده این است که تجارت مرشد و شاگردی به ویژه وقتی با حمایت غرب همراه باشد، بسیار پول‌سازتر از پرداختن به موسیقی و یا هر شغل دیگری است.



مراسم نمایشی این فرقه در جلوی کاخ سفید که با حمایت افرادی از کنگره آمریکا همراه بود

 


Congresswoman_IleddanaRos-Lehtinen_LisaFan
ایلینا رز لتینن و دانا روهراباخر، نمایندگان کنگره آمریکا در حمایت از فرقه شیطانی فالون دافا
انسان را یاد حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از منافقین می اندازد

 




 

فرقه فالون‌گنگ یا فالون‌دافا نام فرقه‌ای‌ است که توسط لی‌جونگ‌زی در 1992 در چانگ‌چون کشور چین بنیان‌گذاری شد. این فرقه در ابتدا مجموعه‌ای از تمارین بدنی جلوه می‌کرد ولی به تدریج ماهیت خود را بیشتر نمایان کرد. پیروان این فرقه ادعا می‌کنند رئیس فرقه، توانایی‌های جادویی دارد. آنها ادعاهای پر آب و تابی از به اصطلاح قدرت فوق‌العاده وی را بین شاگردان پخش می‌کنند تا میزان تاثیر معنوی وی بر شاگردان افزایش یابد. یکی از نمونه‌های این قدرتهای ادعایی جلوگیری از برخورد ستاره دنباله‌داری است که مریدانش ادعا می‌کنند تمام دنیا را دچار فاجعه می‌کرده است!!! البته جالب است که این ادعا بنا به نظر دانشمندان نادرست و موهوم بوده است. البته کمی مضحک است که کسی خطری موهوم را اعلام کند و سپس ادعا کند وی بوده که خطر موهوم را از بین برده است. در موردی دیگر وی ادعا کرد که با قدرتش از جنگ جهانی سوم جلوگیری کرده است>


جونگ زی، خود را بودای زمانه معرفی می‌کند و قدرتی ما فوق تفکر بشر به خود نسبت می‌دهد. وی حتی تفکرات نژادی دارد و باورهای خاصی در مورد افرادی که حاصل از ازدواج‌های قوم و خویشی هستند تعلیم می‌دهد. وی گفته است: "وجود افرادی با نژاد مخلوط، ابزار توطئه بیگانه (موجود فرازمینی) برای از بین بردن ارتباط بشریت با بهشت می‌باشد." و پیوند‌ بین نژادهای مختلف، به نوعی بخشی از توطئه موجودات شر فرازمینی است." برخلاف وی که در خانه‌های گران‌قیمتش زندگی می‌کند پیروانش چنان تحت تاثیر و باور قدرت وی می‌باشند که حاظرند حتی از جانشان برای او بگذرند و یا ثروت خود را در اختیار وی بگذارند.
او همچنین مانند دیگر مدعیان خدایی مانند سای بابا، ... خود را قدرت مطلق دنیا می‌داند و حتی با ترکیب کردن مطالبی از همه ادیان ادعا می‌کند که همه مردم بدون اینکه بدانند با وی بیعت کرده‌اند و اوست که تنها حفاظت کننده جهان می‌باشد، هرچند که وی نتوانسته از هیچ یک مریدانش دفاع کند. وی تعلیم می‌دهد که درمان بیماری منجر به سرکوب مجازات گناهان در تناسخ‌های قبلی می‌شود که باعث شده تا مریدانش به درمان نپردازند و به اصطلاح کارماهای خود را پاک کنند. وی همه ادیان و مذاهب را غیر خودش شیطانی می‌داند و خود را تنها پناه در برابر شیطان معرفی می‌کند. مریدانش باید برای تزکیه وی را در حالت تمرکز، تجسم کنند و تمارین بخصوصی را با تصاویر وی به انجام در بیاورند این موارد باعث می‌شود مریدان تجسم دروغین وی را در ضمیر خود تثبیت کنند که به همراه ادعاهای پوچ باعث می‌شود تا مریدان از او غولی بزرگ ترسیم کنند و به دلیل ترس و انفعال حاصل شده در درونشان که بوسیله تمرینات ایجاد شده از شکایت در خصوص فعالیتهای وی دوری کنند.

ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران...
ما را در سایت ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وب نگار webnegar بازدید : 722 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1393 ساعت: 16:02