جناب حداد، کدام خاکستر؟

ساخت وبلاگ

تردیدی ندارم یکی از مشکلات کلان مملکت در این سه دهه ، به همین سطحی دیدن مسائل از سوی دولتمردان و اخیرا دولت زنان! برمی گردد.

چگونه جریان مشایی که متاسفانه رییس کنونی دولت یکی از افراد هوادار ومعتقد به آن است را می توان تمام یافته تلقی کرد و از آن به خاکستری باقی مانده از آتش تعبیر نمود که برای بر طرف کردن آن حتی به فوت دهان هم نیازی نیست؟

اشتباه نشود .من به حذف هیچ جریان وعنصری ازعرصه سیاست اعتقادی نداشته و ندارم چرا که معتقدم مردم ، بهترین صافی برای انتخاب افراد و جریانها هستند واگرهم درمقاطعی فریب شعارهای قشنگ و وعده برخی افراد وجریانها را بخورند با گذشت زمان- با عنایت به اینکه خود درنهایت ناچاربه پرداخت هزینه های انتخاب اشتباهشان هستند – دیگر آن اشتباه را تکرار نخواهند کرد و این برای جامعه ای که احزاب آزاد ومنتقد حاکمیت و محکومت درآن دچارچنان محدودیتهایی هستند که گاه از داشتن رسانه ونشریه محروم شده ومی شوند، گامی به جلو محسوب می شود.

معتقدم جناب حداد مانند بعضی ها در تحلیل مسائل و تبیین مواضع افراد وجریانهای سیاسی، دچار نوعی ازسطحی نگری توام با ضعف حافظه تاریخی است.
به اعتقاد من در حال حاضر، تلاش درجهت تقویت حافظه تاریخی جامعه ،جهادی بزرگ است.

باید به جامعه گفت این دولت که در بانکهای آن پرونده های سه هزارمیلیارد ی و بالاتر از آن مطرح است، پرونده هایی که مایه خجلت نظام در داخل وخارج شده اند، همان دولتی است که در ابتدای شروع به کار خود در ژستی انقلابی! خود شعار فروش تلفن همراه مدیران را به بهانه صرفه جویی و رعایت بیت المال می داد ؟ شعاری که به سرعت رنگ باخت وهمه چیز دوباره به سرجای اولش بازگشت!


باید به جامعه یادآوری کرد این دولت که روزی ادعای آن را داشت که جوامع دیگرجهانی از وی الگو می گیرند و باید درمدیریت جهانی سهم ایفا کند! اکنون وضع فرهنگ عمومی ، اقتصاد، روابط خارجی، تولید و صنعت و...را بجایی رسانده که نیازی به ذکرشاهد ومثال نیست؟

باید به جامعه گفت دولتی که اعلام کرد در تولید بنزین خودکفا شده وحتی قادراست بنزین به خارج از کشور صادرکند، اکنون درحال وارد کردن گندم و بنزین است! باید به جامعه گفت بعضی که الآن سردمدار فکری بعضی نهادهای انقلابی شده اند در تمام مجلدات صحیفه امام حتی یکبار نامشان از سوی امام برده نشده و یک سطر هم از امام حکم مسوولیتی ندارند.

همان روزهای تلخ مناظره که ارزشها توسط یک نفر به مسلخ برده شد وحرمتها هتک شد ،باید به جامعه می گفتند این احمدی نژاد که اینگونه در میدانی بی رقیب ! در تلویزیون برهاشمی وناطق نوری وفرزندانشان می تازد که در مملکت دارند چه کارمی کنند !همان استاندار استان تازه تاسیس اردبیل دوره هاشمی است که به شهادت اسناد آن دوره چنان در مدح هاشمی مداحی کرده است که ....


باید به جامعه می گفتند این هاشمی که همان هاشمی است ،چه شد که عرصه مناظره توسط احمدی نژاد به توپخانه ای علیه او و ناطق نوری تبدیل شد و مجری مرعوب مناظره که انگار فقط آمده بود تا میزان وقت مصرفی وباقیمانده! هرنامزد را به اوتذکردهد، نیز لام تا کام چیزی نگفت!


اگراین چیزها را به جامعه یاد آوری کرده بودیم اکنون کسانی که مملکت را با مدیریت خود به بدترین شرایط ممکن رسانده اند فقط در رویا و خیال به فکر تصرف مسند دولت آینده می افتادند. چه نیک می دانند با عملکردی که داشته اند- که نمونه آخرین آن بی ارزش شدن واحد پول ملی ما وگرانی سرسام آورهمه چیزاست - اکثریت جامعه ایران عزیز چقدر بی تاب پایان این دوره تلخ و تشنه دور شدن همیشه آنان ازاین مسند است.

خدایا این کشور و ملت عزیز را از آفت و گزند دروغ و فریب وساده اندیشی دوربدار و به زینت صدق وصفا و تدبیر وخرد آراسته تربگردان ودرظهورموعود بشریت ارواحنا فداه تعجیل بفرما.

ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران...
ما را در سایت ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وب نگار webnegar بازدید : 556 تاريخ : چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت: 19:09